Breng de contactmomenten van je klant tot leven

Workshop Customer Journey Mapping

Marketeers hebben steeds meer marketingmiddelen om klanten te informeren. Het wordt daardoor wel steeds moeilijker om al die activiteiten te controleren. Customer journey mapping is een techniek waarmee je alle mogelijke activiteiten in beeld brengt en analyseert.

Hoe werkt het?

Hoe werkt Customer Journey Mapping?

In een workshop Customer Journey Mapping brengen we de verschillende fasen van het (omnichannel) orientatie-, koop- en serviceproces van een klant in beeld. Deze zogenaamde contactmomenten visualiseren we in één beeld. Op basis van het complete overzicht bespreken we waar we het goed doen en op welke punten we verbeteringen kunnen aanbrengen. Het is belangrijk dat alle mogelijke afdelingen die direct of indirect contact hebben met een klant input geven tijdens het uittekenen van de klantbeleving.

Wat is de uitkomst?

Waarom Customer Journey Mapping?

Klanten eisen ervaringen die naadloos, veilig, omni-channel en vaak ook gepersonaliseerd zijn. Om deze ervaring zo goed mogelijk te laten aansluiten op de beleving van de klant is het prettig dat ieder contactmoment passend is. En dat is alleen mogelijk als je weet welke potentiele contactmomenten een klant kan ervaren en hoe deze presteren. Het is waarschijnlijk wel duidelijk dat de zwakste schakel een negatieve impact kan hebben op je totale dienstverlening. Dat kun je voorkomen met Customer Journey Mapping.

Referenties Customer Journey Mapping

Nog meer weten?

Wil je meer informatie over Customer Journey Mapping? Vul dan het contactformulier in en wij nemen natuurlijk vrijblijvend contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Meer info Customer Journey Mapping
1920 x 1080 - Vrouwstoel