Specialisten in online marketing analyse en customer journey mapping

Haal jouw eigen data analist in huis!

Organisaties verzamelen iedere dag waardevolle gegevens over klanten zoals zoekgedrag op websites, aankopen en reviews. Informatie die gebruikt kan worden om de beste klantervaring te bouwen en daarmee meer succes te halen uit jouw online activiteiten.

Wat is de beste Customer Journey?

Breng de klantbeleving in beeld

Customer Journey Mapping is dé manier om de klantervaring (customer journey) te visualiseren. Met deze techniek beschrijf je alle contactmomenten (touchpoints) vast en leg je vast welke activiteiten je wilt meten om de resultaten te analyseren. Dit totaalbeeld zorgt ervoor dat je de belangrijkste klantcontacten kunt identificeren en verbeteren.

Meer over customer journey mapping

Jouw eigen online data analist in huis?

En laat het rendement groeien

Onze online data analisten hebben diverse hulpmiddelen die de klantervaring continu monitoren. De standaard dashboards geven informatie over zoek- en aankoopgedrag. En met behulp van process mining analyseren zij de klantervaring stap voor stap. Op deze manier kun je in de gaten houden of de gewenste beleving ook in de praktijk blijkt te werken.

Haal jouw eigen data analist nu in huis

Een uitgewerkte klantreis op papier staat heeft nauwelijks waarde. Wij helpen ook met het verbeteren van de klantervaring.

Hoe werkt TADA?

TADA helpt organisaties met het in beeld brengen van de klantervaring (customer journey mapping) en maakt het dan ook meteen meetbaar. De manier waarop klanten jouw producten en/ of diensten ervaren visualiseren  we via standaard dashboards zodat een helder beeld wordt verkregen van de klantbeleving.