Benieuwd naar het hele artikel? Download hieronder de whitepaper.

Het inzetten van marketing automation is alleen effectief als de datakwaliteit hoog is.

Maar marketing automation kan ook heel goed worden ingezet om de datakwaliteit te verhogen. Iedere organisatie beschikt over grote hoeveelheden data maar deze is alleen bruikbaar als de kwaliteit in orde is.

Iedere organisatie kan in vier eenvoudige stappen starten met data-driven marketing, ongeacht de volwassenheid van een organisatie. Daar heb je wel een stevig fundament voor nodig.

Weten waarom je data nodig hebt, geeft richting aan je eerste stappen. Deze gedachte geeft ook richting aan het definiƫren van een basis die ten grondslag ligt aan data-driven marketing.

1200x1000 - Trap
Benieuwd naar het hele artikel? Download hieronder de whitepaper.

De overload aan beschikbare data maakt het niet makkelijker om de juiste informatie te gebruiken voor data-driven marketing.

En dan laten we voor het gemak organisaties buiten ogenschouw die qua volwassenheid nog niet zo ver zijn dat data centraal wordt verzameld en opgeslagen. Weten waarom je data nodig hebt, geeft richting.

Vaak kun je door kleine stappen te zetten grote inzichten behalen die de basis vormen voor resultaatgerichte marketingcampagnes.

Meer kennis delen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

CONTACT