Webinar TADA & Bankai
Webinar Customer Journey & Data
Dinsdag 6 juni | 10.00 – 10.45 | Jos Cup
In deze webinar geven we een demonstratie van een nieuwe tool waarmee je leert te begrijpen hoe jouw organisatie presteert. We geven je alle inzichten om te weten waar je moet innoveren of verbeteren wanneer dat nodig is. Hoe doen we het? We combineren kwantitatieve met kwalitatieve gegevens, zodat u het wat en waarom het voor uw organisatie gebeurt kunt beantwoorden.
Wat kunt u van deze webinar verwachten:
- Een demonstratie van Customer Journey Mapping aan de hand van diverse organisatieprocessen.
- Een uitleg over de standaard customer lifecycle template met diverse touchpoints zoals social media posts, websitebezoeken en aanvragen van informatie.
- Overzicht van resultaten aan de hand van dashboards in Power BI
- Inzicht in methoden en borging van verbeteracties binnen diverse processen
De webinar is interessant voor professionals die zich bezig houden met het verbeteren van processen of afdelingen op het gebied van marketing, manufacturing en logistiek en op zoek zijn naar manieren om deze activiteiten meetbaar te maken en natuurlijk verbeteracties te monitoren.
Tijdens deze webinar kun je vragen stellen over de mogelijkheden van customer journey mapping en business intelligence.
Klik op onderstaande button en meld je aan voor de webinar Customer Journey & Data en we sturen je direct een uitnodiging!
Aanmelden webinar