Klanten eisen ervaringen die naadloos, veilig, omni-channel en gepersonaliseerd zijn. Om aan deze complexe verwachtingen te kunnen voldoen staan organisaties voor culturele en technologische uitdagingen. Customer Journey Mapping is de oplossing om inzicht te krijgen in jouw klanten en perfecte journeys aan te bieden. Een customer journey bestaat uit alle contactpunten die een klant heeft met jouw product of dienst. Een goede inrichting van de customer journey zorgt voor meer conversies en klanttevredenheid.
Meer weten over Customer Journey Mapping?
Een beeld zegt natuurlijk meer dan woorden. Om een goede indruk te krijgen van de mogelijkheden van customer journey mapping organiseren we live demonstraties. Tijdens deze online sessie demonstreren we voorbeelden de customer lifecycle in combinatie met dashboards en rapportages. Inzicht in de Customer Journey resulteert in beslissingen die zorgen voor meer conversies en een hogere klanttevredenheid.
Diverse organisaties maken al gebruik van de voordelen van Customer Journey Mapping.
Meld je aan voor een live demonstratie!
Aanmelden webinar
Wat is het?
Wat is Customer Data Mapping?
De ideale customer journey bestaat uit een optelsom van ervaringen die een klant met jouw organisatie heeft. Customer Journey Mapping maakt inzichtelijk hoe en via welke kanalen een klant contact heeft met jouw product en/of dienst. De gegevens uit verschillende systemen zoals Social Media, Google Analytics, CRM en support worden gebruikt om een totaalbeeld te presenteren voor monitoring en het verbeteren van de dienstverlening.
Hoe werkt het?
In samenwerking met Bankai
Onze diensten voor optimalisatie van bedrijfsprocessen bieden we aan in samenwerking met Bankai. Waar Bankai zich specialiseert in service design, customer journey onderzoek en design, is TADA! gespecialiseerd in data integratie en visualisatie. Door onze inspanningen te bundelen, leveren we de inzichten die jouw organisatie nodig heeft om te groeien en de efficiëntie te verbeteren.