In de workshop Customer Journey Mapping brengen we jouw journey in kaart

Wil je zelf de ideale klantbeleving realiseren?

Starten met het inrichten van Customer Journey Analytics is eenvoudig. We beginnen altijd met het in kaart brengen van de klantbeleving tijdens een workshop customer journey mapping. In deze workshop brengen we de huidige customer journey in beeld en beschrijven we de ideale customer journey waarbij de doelgroep centraal staat. Met de customer journey map krijgen we ook een eerste beeld over welke kanalen ingezet worden en belangrijk zijn.

De mogelijkheden van een standaardrapportage

Op basis van jouw databronnen zetten we onze standaardrapportage klaar. In de afbeelding hiernaast zie je al een voorbeeld van één van de schermen. We koppelen al jouw bronnen en je kunt aan de slag! De standaardrapportage geeft meteen veel inzicht in de customer journey van jouw bedrijf (maar het is natuurlijk ook nog mogelijk om inzichten aan dit dashboard toe te voegen).

Wij helpen je bij iedere stap om ervoor te zorgen dat de rapportages de juiste plek krijgen binnen jouw organisatie. Ben je al benieuwd naar de mogelijkheden?

Customer Journey Dashboard (1920x1080)

Voorbeelden van databronnen die TADA voor je koppelt

Social media systemen
GoogleAnalytics
CRM-systemen
e-mail marketing systemen
review systemen
Social Media | Ads | Google Analytics | CRM | ERP | Customer Support | Reviews | Nog veel meer!

Koppel alle databronnen in één rapportage

Een waardevolle customer journey rapportage wordt gevoed door diverse databronnen die ervoor zorgen dat er een totaalbeeld ontstaat van jouw dienstverlening. Dat betekent dus data uit Social Media, Google Analytics (UA & 4), CRM, ERP, Customer Support, Reviews en nog veel meer bronnen. Ervaar zelf de mogelijkheden van een rapportage die alle activiteiten van jouw klanten inzichtelijk maakt.

Demonstratie Customer Journey Analytics

Wil je de mogelijkheden van Customer Journey Analytics samen met ons ervaren?

Plan dan een gratis demonstratie in en ervaar op welke manier Customer Journey Analytics jouw organisatie kan helpen om de klantbeleving compleet in beeld te brengen.

VRAAG EEN DEMONSTRATIE AAN
1920 x 1080 - Vrouwstoel